Trykkefrihedsselskabets generalforsamling 2013

16. marts 2013 - Artikel

Indkaldelsen til Trykkefrihedsselskabets generalforsamling, lørdag d. 6. april 2013 er nu sendt ud i form af brev og pr. mail til alle; og dog, for interessen for at støtte selskabet ovenpå attantatforsøget på Lars Hedegaard har været helt overvældende, og betyder at indbetalingerne stadig tikker ind på vores konto. Alle disse mennesker vil vi naturligvis gerne kunne byde velkommen ved førstkommende lejlighed, hvilket betyder, at vi vil eftersende indkaldelsen.

Vi har desværre fået rigtig mange mails med indkaldelsen retur, idet mailadressen enten har været forkert eller postkassen hos den enkelte for fuld. Disse indkaldelser vil ligeledes blive sendt med posten. Det betyder i sagens natur, at den først kommer i begyndelsen af næste uge.

Indkaldelsen kan læses her

Enkelte har meddelt os, at de ikke har kunnet åbne filerne. Det beklager vi, og sender dem igen i et andet format.

Der er lukket for flere kommentarer til dette indlæg