Tredjepladsen
Tredjepladsen går til ulovlige men udbredte sharia-domstole I Vesten. I Australien koster det tilsyneladende 300.000 dollars, hvis man uforvarende dræber en anden muslim. I Tyskland er prisen 100 kameler (engelsk oversættelse her).
Andenpladsen
Andenpladsen går til liderlige familielemmer i Saudiarabien, som fortsætter deres profets eksempel med at dyrke sex med nære familiemedlemmer. 90 procent af Saudiarabiens mentalt handicappede bliver seksuelt misbrugt af deres familie. Det samme gælder for 20 procent af de fysisk handicappede. Som i de fleste andre muslimske lande er indavl stærkt udbredt, hvilket øger risikoen for lav intelligens, psykiatriske problemer samt psykisk og fysisk handicap.
Førstepladsen
Uge 46s førsteplads går til tyske salafister, som går på jagt i skolegårde efter unge, de kan bruge som børnesoldater i deres kamp for udbredelsen af sharia. Mange af de unge vælger at tage i kamp i Syrien, hvor de får træning til senere at gennemføre angreb i Europa. Meget uhyggeligt er det, at det ofte kun tager få uger at radikalisere skoleeleverne til at blive blodige jihad-krigere (engelsk oversættelse her).
Sharia-toppen
I Tyskland hverver salafister børnesoldater i landets skolegårde. I løbet af kun et par uger er eleverne ofte så radikaliserede, at de er klar til jihad
Kommentarer
Jihad for fuld udblæsning
Sennels
-Uge 46s førsteplads går til tyske salafister, som går på jagt i skolegårde efter unge, de kan bruge som børnesoldater i deres kamp for udbredelsen af sharia-
Og det går heller ikke særlig godt-
Sennes egen kilde-
-The Interior Minister said that according to the findings of the police, 20 men and 3 women aged between 16 and 34 from the Rhein-Main, and a total of 30 individuals from Hessen as a whole travelled to Syria this year alone.-
Af Tysklands 4 millioner muslimer kan de stakkels salafister kun mobilisere 53...
Hellig krig og sharia er ikke ligefrem en blockbuster, heller ikke i Tyskland...
NB nok er muslimer tungnemme, men ham på 34 år har salafisterne næppe hvervet i en skolegård. med mindre det er pedellen...
Kocsis´ manipulationer.
Hessen har en population på ca. 6 mio. og Tyskland ca. 81 mio. Det vil svare til, at 405 personer drager i hellig krig alene fra Tyskland. Med EU's 500 mio. indbyggere svarer det til, at 2510 tager til Syrien. Her bliver de kamptrænede, religiøst/politisk skolede, skaber kontakter og netværk til de kommende opgaver. Herefter vender de tilbage til Tyskland, Danmark, Holland osv. med en masse brugbar krigs- og anden erfaring til at fortsætte den hellige kamp.
Og det kan strengt taget være meget, meget værre.
Eriksen manipulerer
Eriksen
-Hessen har en population på ca. 6 mio. og Tyskland ca. 81 mio. Det vil svare til, at 405 personer drager i hellig krig alene fra Tyskland. -
dine beregninger er intet værd, fordi politiet kun har kendskab til disse 64 mennesker. Hvis de havde kendskab til flere, ville de selvfølgeligt have meddelt det. og ligeså latterlige er dine fremskrivninger fra hele
EU.
og selvom din fremskrivning skulle være rigtig, er tallet af hellige krigere jo stadigvæk forsvindende i forhold til den samlede antal af fredelige muslimer i EU, der IKKE drømmer om at drage til Syrien og blæser parolerne om den hellige kamp langt væk.
_Herefter vender de tilbage til Tyskland, Danmark, Holland osv. med en masse brugbar krigs- og anden erfaring til at fortsætte den hellige kamp.-
Ja nogle af dem der ikke bliver dræbt vender måske tilbage, medens andre bosætter sig i det kalifat de jo kæmper for ,ikke Eriksen? og foreløbig har vi ikke haft et eneste eksempel på, at nogen har fortsat de hellige kamp I Europa, af den simpel grund at denne kamp ikke findes.
Kocsis i osteklokken
Nu burde Hr. Kocsis sætte sig ind i hvad han taler om. Efterretningstjenesterne i hele Europa har - efter eget udsagn - afværget mange terroristiske anslag - nogle på et hængende hår inden for de sidste 10 år - som offentligheden har fået kendskab til vel at mærke. Dernæst mærker mange daglige chikanerier og lodret racisme fra muslimsk side i dagligdagen. Busser, tog, brandbiler, ambulancer, post og politi stenes af "unge" i "belastede" områder altimens kugler fra automatvåben pifter om ørerne på førhen så fredelig gader og stræder. Formentlig er det også her krigerne rekrutteres blandt villige og motiverede for en plads blandt 72 jomfruer - eller er det rosiner?
Men hr. Kocsis ligger med morgensutter på i hængekøjen og dyrker Stockholmsyndromet alt imens han læser om ny-nationalsocialister i Tyskland og Breivik i Norge - i sine småcensurerede aviser. Det er nemlig her faren ligger i følge neokommunister som Kocsis. Andre farer eksisterer simpelthen ikke i folk som Kocsis´ forvirrede hjerner.
Med usund relativisme nedgør han mine formentlig for små tal - der i parentes bemærket ville have været katastrofale i Kocsis øjne hvis det havde drejet sig om national socialister - men 2500 jihadister kan give 500 terrorceller + i Europa. Hvor meget ravage kan de forårsage?
Eriksen
Bo Eriksen
- men 2500 jihadister kan give 500 terrorceller + i Europa. Hvor meget ravage kan de forårsage?-
Må jeg gøre opmærksom på at de fleste muslimer I Europa får en langt mere grundig uddannelse i at bruge våben end de par sølle dages træning nogle af dem modtager inden afrejsen til Syrien.
Jeg tænker her på værnepligtige der får en lang og hård uddannelse i at bruge de mest moderne våben på de mest effektive måder.
Hvis vi bare sætter de værnepligtige muslimer til 1 million pr år , kan det
give 250000 nye terrorceller i Europa pr år. og hvor meget ravage kan de mon forårsage? Da langt mere end dine sølle 500 mulige terrorceller kan.
Jeg synes skulle bruge din energi på de virkelige problemer i stedet for at spilde dem på de uvæsentlige.
- Det er nemlig her faren ligger i følge neokommunister som Kocsis.-
Kan Jeg går ud fra at du selv er neonazist, og derfor fabrikerer analogislutniger på projektiv basis?
Kocsis i Osteklokken #2
Nu er der ikke værnepligt i de fleste lande i EU. De fleste hære er sammensat af professionelle soldater. Og i Danmark aftjenes værnepligten for omkr. 4-5000 i fire måneder i gennemsnit. Næppe den store uddannelse i våbenbrug.
Og som sædvanlig er faren forsvindende lille - altså ifgl. Kocsis´ mærkværdige verdenssyn. Hr Kocsis glemmer bare, at de der tager i hellig krig risikere, at komme i hænderne på diverse religiøse grupper, der ikke skyer nogen midler og med lang erfaring i terror og krig. Jeg husker, manden der åd en modstander og fik det optaget og lagt på internettet, drap på civile, vilkårlige henrettelser, tortur, dekapitationer og andre artige barbariske handlinger - for slet ikke at tale om de krigsforbrydelser, der rettes mod ikke mindst kristne i regionen - jøderne er jo væk - det samme er den ældste 2000 år gamle synagoge i landet.
Nu er der jo mange konkrete tilfælde på den hellige krigs metoder og det konkrete plejer ikke at være Hr Kocsis stærkeste side, at forholde sig til.
Det lader til at Kocsis følger den venstreorienterede idé, at hvis man ikke taler om terror eller kun lader det være et spørgsmål, om hvordan man taler om den - ja så går det væk helt af sig selv. I sig selv temmelig uansvarligt, men desværre en udbredt holdning på de kanter.
Hr Kocsis kan ikke lide at blive kaldt neo-kommunist - og samtidig psykologiserer han og kalder mig neo-nazist på projektiv basis. Fine ord han kan i november. Men sådan er det nok i osteklokken.....
Eriksen
Bo Eriksen
-Og i Danmark aftjenes værnepligten for omkr. 4-5000 i fire måneder i gennemsnit. Næppe den store uddannelse i våbenbrug.-
Imidlertid en langt bedre uddannelse end de par dages træningslejr Jihadister i Europa får inden de sendes afsted som kanonføde i Syrien. Så ifølge dig er 2 dages tilfældig militær uddannelse ledet af en iman mere værd end 4 måneders professionel træning i den danske militær.Wow hvor må de islamiister være dygtige ikke?
-Hr Kocsis glemmer bare, at de der tager i hellig krig risikere, at komme i hænderne på diverse religiøse grupper, der ikke skyer nogen midler og med lang erfaring i terror og krig.-
Ifølge DF segmentet har disse religiøse grupper allerede for længst inficeret Europa med millioner af tilhængere, så hvorfor tage til helt til Syrien og risikere livet for at komme i kontakt med dem ,når man kan tage hen på det nærmeste moske eller grønthandler rundt om hjørnet og få ligeså mange instruktioner terrormanualer og angrebs våben udleveret, som man vil?
-Hr Kocsis kan ikke lide at blive kaldt neo-kommunist - og samtidig psykologiserer han og kalder mig neo-nazist på projektiv basis.-
Eftersom du jo ikke kan dokumentere at jeg nogesinde har sagt så meget som et eneste ord til fordel for-neo kommunismen-som du forøvrigt ikke ved hvad er-som må jeg konkludere at du enten bare bruger ordet på stupid vis som et invektiv,hvad der er typisk for folk, der ikke kan klare sig med saglige argumenter, eller også at du selv er neonazist og du igen på typisk vis bare projicerer- tertium non datur. Du kan selv vælge hvilken af mine diagnoser er korrekt.
Kocsis Osteklokke #3
Jamen Hr. Kocsis da. Fornemmer man en vis irritation over ikke at tage den herres pladder for gode varer. Det er da synd og skam. For det første så lider store dele af venstrefløjen af et totalt mangelfuldt selvbillede. Hele bundtet burde gå en tur til psykiater og få løst de konflikter, der gør at de ikke kan placere sig i verdens tummel. Hr Kocsis har ulideligt og enøjet støttet venstrefløjens mærkesag nr. 1 - multikulturalismen og negligeret dens økonomiske, sociale og samfundsmæssige følger. Hvorfor han gør det, er der ingen, der lige har kunnet finde ud af. Argumenter er der meget få af, og ofte er det bare copy/paste fra Wikipedia. Helt almindelige konkrete spørgsmål besvares ikke og Hr. Kocsis forholder sig ikke til substansen.
Hr. Kocsis påstår, at jeg ikke ved hvad neokommunisme er. Men det gør Hr Kocsis så, fornemmer jeg. Det minder lige lidt for meget om at Hr. Kocsis tilhører tilsyneladende en af de på venstrefløjen så udbredte fraktionsdannelser. Og hvad rager det mig hvordan man skal tolke dette eller hint marxistisk/kommunistisk paradigme ind i et globaliseret postmoderne narrativ. Men på samme måde som Hr. Kocsis smider om sig med karakteristikker af folk de er uenige med tillader jeg mig bare samme retoriske teknik - hvilket naturligvis afføder en vis grad af mobsethed, ikke sandt?
Med hensyn til jihadister som kanonføde, så viser det kun Hr. Kocsis´ uvidenhed om islamisk krigsførsel og motivation. Og en krig vindes ikke af de med de bedste våben - men af de med den bedste motivation og største offervilje.
Og hele sidste afsnit af Hr. Kocsis´ retorik er ren volapyk, med mindre det er en projektion.
http://prosjekt.tv2.no/dybde/i/slik-er-islamistnettverket-i-europa
Eriksen
Bo Eriksen
-Med hensyn til jihadister som kanonføde, så viser det kun Hr. Kocsis´ uvidenhed om islamisk krigsførsel og motivation. Og en krig vindes ikke af de med de bedste våben - men af de med den bedste motivation og største offervilje. -
Bo Eriksen befinder sig ikke blot i Morten Koch tiden ,men han lever stadig i middelalderen, hvor faktorer som offervilje og motivation i krig endnu betød noget.
Men selv her kan jeg trøste Eriksen med ,at muslimer ikke besidder nogen af delene.
Muslim eksperten frem for alle Churchill har nemlig beskrevet muslimer sådan:
-A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement-
og karakteriseret dem med vendingen-fearful fatalistic apathy.-
-En religion hvis medlemmer er gennemsyret af en degenereret sensualisme og en frygtsomt fatalistisk apati, kan næppe besidde egenskaber som offervilje og motivation, som ifølge Eriksen er et sine qua non for at vinde et krig.
-Helt almindelige konkrete spørgsmål besvares ikke og Hr. Kocsis forholder sig ikke til substansen.-
Du bedes dokumenter hvilke almindelige spørgsmål jeg ikke har besvaret,
samt hvilken substans jeg ikke har forholdt mig til.
-Argumenter er der meget få af, og ofte er det bare copy/paste fra Wikipedia.-
Wikipedia er selvfølgelig et ubehageligt faktum for dig, fordi man der med et af et museklik kan skyde alle højrefløjens løgne og fantasmer ned med 100% objektive fakta.
. Hr Kocsis har ulideligt og enøjet støttet venstrefløjens mærkesag nr. 1 - multikulturalismen og negligeret dens økonomiske, sociale og samfundsmæssige følger-
Fordi multikulturalismens negative følger er fuldstændigt ubetydelige og negligerbare for økonomien, samfundet og de sociale liv.Hvorfor så spilde tiden på dem? Lad os dog tage fat på tidens vigtige spørgsmål.
-Hr. Kocsis påstår, at jeg ikke ved hvad neokommunisme er. Men det gør Hr Kocsis så, fornemmer jeg-
jeg ved slet ikke hvad du mener med ordet . Mener du -The Neo-Communist Party of the Soviet Union (NCPSU, Russian: ??????????????????? ?????? ?????????? ?????, ?????) – a clandestine radical left group, which existed in the Soviet Union between September 1974 and January 1985-?
eller hvad snakker du om?
-For det første så lider store dele af venstrefløjen af et totalt mangelfuldt selvbillede. Hele bundtet burde gå en tur til psykiater og få løst de konflikter, der gør at de ikke kan placere sig i verdens tummel.-
Et typisk træk ved svage debattører er, foruden at argumentere ad hominem med invektiver som -neokommmunisme-(som de ikke engang selv selv forstår, ) er at sygdomserklære modparten. Igen må jeg konkludere ,at du enten bare sygdomserklærer andre på stupid vis som et primitivt og latterligt invektiv, eller også at du selv er befinder dig på et psykiatrisk anstalt , hvor du som neonazist logisk nok hører hjemme, hvorfra du projicerer- tertium non datur. Du kan selv vælge hvilken af mine diagnoser er korrekt.
-Men på samme måde som Hr. Kocsis smider om sig med karakteristikker af folk de er uenige med tillader jeg mig bare samme retoriske teknik - hvilket naturligvis afføder en vis grad af mobsethed, ikke sandt? -
nu kan enhver jo se, at det er dig der i denne diskussion først begyndte at bruge invektiver og dernæst sygdomserklæringer. Du påstår nu at du bare reagerer på samme måde som jeg tidligere har gjort. Men så mangler du bare at dokumentere at jeg ubeføjet har kaldt meddebattører for neonazister på denne blog eller andre steder.
Kocsis i Osteklokken#3
Nu viser Hr. Kocsis sig som det uvidende og primært ideologiske sludrechatol, han er. At citere Churchill som værende islam-ekspert er vist lidt langt ude. Men fair nok - hvis det skal være, så må det være ud fra det 1. hånds indtryk Hr. Churchill havde fra bla. Omdurman og Afghanistan.
Men måske skulle Hr. Kocsis sætte sig ned og læse lidt fra Morten Kochs tid, men med hensyn til hvad forskere og andre på den tid skrev om emnet. Altså inden Hr. Kocsis´marxistiske venner erobrede magten på universiteterne i disse studier og indførte sindelagskontrol via karaktérsystemet. Men andre mere nutidige forskere kunne måske hjælpe Hr. Kocsis ud af sine vildfarelser.
Men helt konkret kunne Hr. Kocsis bare studere lidt almén viden om de islamiske samfund. F.eks: Hvor mange Nobél-priser er gået til den islamiske verden? Hvor mange bøger udgives i den islamiske verden? Hvor stort er den islamiske verdens BNP, hvor stor er arbejdsløsheden i den islamiske verden? Hvordan står det til menneskerettighederne i den islamiske verden? Hvor stor er analfabetismen? osv. osv. Hvad er hovedårsagen til den islamiske verdens forfald?
Hr. Kocsis påstår, at multikulturalismens følger er fuldstændig ubetydelige for økonomi og samfund. Her afslører Hr. Kocsis´ igen sig som den uansvarlige ideologiske bannerfører, han er. Jeg tror ikke de, der oplever "berigelsen" på egen krop synes, at den er ubetydelig. De helt uskyldige familier der får dræbt en far eller mor som følge af skud på åben gade, eller den pige der bliver voldtaget, eller den kommunale sagsbehandler, der dræbes på sit arbejde - og som tilskuer synes jeg heller ikke blodet på isen vidnede om noget ubetydeligt. Men det gør Hr. Kocsis tilsyneladende.
Økonomisk er menneskeimporten fra de islamiske lande ikke haft betydning, mener Hr. Kocsis. Dog mener Mogens Lykketoft at der ligger en velfærdforbedring på et trecifret milliardbeløb i takt med at indvandrerne kommer i arbejde. Altså mindst 100 milliarder år året. Man må håbe at Hr Kocsis vil kunne få skiftet sin ble på plejehjemmet eller få at bad hver 14. dag når og hvis, det bliver nødvendigt.
Neokommunisme, Hr. Kocsis - er det vist Dem, der ikke forstår. Prøv at læse indenad! Men gå ud fra, at jeg er neo-National-Socialist. Ak, ja og bumbum. Det leder jo direkte hen til psykologien. Jeg ved ikke hvordan De har fået den opfattelse, at jeg kaster med sygdomserklæringer. Men det er jo nok sådan det er i osteklokken?
eriksen
Bo Eriksen
-Jeg ved ikke hvordan De har fået den opfattelse, at jeg kaster med sygdomserklæringer.-
overfor Eriksen må man åbenbart ty til Jesu ord- tilgiv dem, fordi de ikke ved hvad de gør.-
Han har lige sendt store dele af venstrefløjen tik en psykiater-
-For det første så lider store dele af venstrefløjen af et totalt mangelfuldt selvbillede. Hele bundtet burde gå en tur til psykiater-
og kan alligevel ikke forstå at han har sygdomserklæret millioner af mennesker. Det er normalt sådan at man opsøger psykiatere hvis man er psykisk syg, Eriksen mener åbenbart ikke , at det at sende folk til en psykiater er en sygdomserklæring af disse. Men måske skyldes det at han selv er vant til at gå til psykiater for at få psykisk hjælp for sine egne lidelser, og det er en typisk symptom for sindslidende at man ikke har sygdoms indsigt.Og så kan man med god logik hævde , at det at sende folk til psykiater ikke er sygdomserklærende.
- Altså inden Hr. Kocsis´marxistiske venner erobrede magten på universiteterne i disse studier og indførte sindelagskontrol via karaktérsystemet.-
Netop mine marxistiske venner ville at afskaffe karaktersystemet og i det hele taget eksamen, så den påstand kommer du heller ikke langt med.
-De helt uskyldige familier der får dræbt en far eller mor som følge af skud på åben gade, eller den pige der bliver voldtaget, eller den kommunale sagsbehandler, der dræbes på sit arbejde -
Nu begås 85% af al kriminalitet i DK af etniske danskere, så al din jammer her er det rene hykleri. Er det bedre at blive dræbt, voldtaget eller overfaldet af danske kriminelle end af indvandrere?
-Men helt konkret kunne Hr. Kocsis bare studere lidt almén viden om de islamiske samfund. F.eks: Hvor mange Nobél-priser er gået til den islamiske verden? -
Hvormange nobelpriser er gået til kvinder? eller til den hinduistiske verden? eller Kina? Og hvad kan du så slutte ud af dette?
-Hvor mange bøger udgives i den islamiske verden? -
Der udgives massevis af bøger. her ses f eks resultater fra den saudi arabiske bogmesse 2011-
-There were around three million visitors to this year’s fair, and sales exceeded 35 million Saudi riyals (56 million LE, 6.7 million euros).-
-According to the Gazette, works by Iraqi sociologist Ali al-Wardi and Saudi literary critic Abdullah al-Ghadhami were in particularly high demand. The best-selling novelists included the great Saudi author Abdul Rahman Munif, as well as Algerians Waciny Laredj and the powerhouse Ahlam Mosteghanemi. The Syrian novelist Ghada al-Samman, whose Beirut Nightmares was voted one of the top 100 novels by the Arab writers union, also was at the top of the list, as was Malika Awfiqir.
-Hvor stort er den islamiske verdens BNP, hvor stor er arbejdsløsheden i den islamiske verden? -
Had BNP angår ligger hele 4 muslimske lande foran DK, nemlig Tyrkiet, Saudi arabien, iran og indonesien. Endvidere må flere muslimske lande importere arbejdskraft, f els saudi, kuwait , bahrain, quatar, de forenede emirater etc.
-Hvordan står det til menneskerettighederne i den islamiske verden? Hvor stor er analfabetismen? osv. osv. -
i nogle lande er rettighederne ,implementeret i forfatningen, i andre er de kun implementeret på betingelse af ,at de ikke er i modstrid med islamisk lovgivning. Analfabetisen er i visse lande stor, i andre lande lille.
Hvad er hovedårsagen til den islamiske verdens forfald?
Det er et fuldstændigt forvrøvlet spøgsmål. fordi man ikke kan tale om et islamsk verden sóm sådan ,heller ikke at denne er i forfald som sådan, heller ikke at der findes en enkelt hovedårsag som sådan til forfald eller det modsatte på nations niveau.
Da Gibbons skulle beskrive- The decline and fall of the roman empire- måtte han bruge 6 bind.
Kocsis i Osteklokken #5
Jamen, Hr. Kocsis, man behøver da ikke være syg for at gå til psykiater. De ordentlige af slagsen tilbyder skam terapi og anden støtte. Det er jo udbredt i den moderne verden, at få løst løst indre traumer og kriser via en psykiater. Og syg? Tja, hvornår er man syg? Nu om dage er der jo mange former for adfærd, der førhen blev betragtet som sygt, men som nu betragtes som helt normalt. Visse former for drab bliver endda tilregnet denne kategori. Samtidig med at man prædiker menneskerettigheder. Det skal man nok være i en menneskelig særklasse for at forstå?
Dine marxistiske venner ville afskaffe karaktersystemet. Jamen, hvorfor gav de så karaktererne? Og bliver ved med det?
Din statiske viden er fuldstændig uden logik Hr Kocsis. Statisk set er de grupper jeg taler om voldsomt overrepræsenterede i kriminalstatistikkerne i forhold deres andel af befolkningen. Igen prøver du at undgå at tale om multikulturalismens bagside og prøver gennem manipulerende omgang med fakta, at trække gardinerne i osteklokken for.
Mht. Nobel-priser så forsøger du at dreje udenom sagen. Kom nu og fortæl hvormange det drejer sig om. Ellers kan jeg oplyse dig om at der er givet 2 i litteratur og 1 i fysik og 1 i kemi. Resten er givet i form af Nobels Fredspris (6) - blandt andet til terroristen Mohammed Abdel Rahman Abdel Raouf Arafat al-Qudwa al-Husseini. Man kan jo om ikke andet sige, at det er godt gået for en befolkning der bryster sig af, at tælle 1,5 mia. mennesker.
Derimod har til eksempel Israel fået 9 i naturvidenskabelige dicipliner og 3 fredspriser og Danmark 14 naturvidenskabelige. Disse lande har omkring 13 mio. indbyggere tilsammen.Den hinduistiske verden har også fået flere Nobelpriser end hele den islamiske verden. Hvorfor mon?
I Danmark alene solgtes i 2012 omkring 22 mio. bøger. Og en bogmesse i Saudi Arabien sælger for et latterligt beløb 50 mio. kr. ud af en islamisk befolkning på 1 500 000 000. Og mon ikke det skulle være mulig at finde "My Jihad" af A. Hitler. Den er efter sigende meget populær på de kanter - i øvrigt sammen med Zions Ældstes Protokoller.
Nu er der visse ting Hr. Kocsis befitter sig med - som han ikke bør. I forhold til Danmark har Tyrkiet et BNP der er større - jovel - men hvor mange mennesker er der i Tyrkiet. Og hvilke job og uddannelse får de unge? Og hvilke arbejdsbetingelser. Og så har Danmark et BNP pr. indbygger der er tre gange så højt som Tyrkiet. Det samme gælder Iran osv.
At lande i Golfen har et særdeles højt BNP skyldes ikke at disse lande er specielt udviklede men at deres økonomi baseres på en enkelt vare nemlig olie. Hr. Kocsis kunne jo prøve at fundere over hvad der sker når olien er væk i disse lande.
Hr Kocsis kunne jo også sætte sig lidt ind i under hvilke forhold mange i Golfstaterne arbejder. Arbejdsmiljø, arbejderbeskyttelse og den slags inden han går amok i ros til disse reaktionære samfund.
Med hensyn til menneskerettigheder i den islamiske verden går det da helt galt for Hr. Kocsis. Og menneskerettigheder for Hr. Kocsis er formentlig gyldige hvis de ikke strider mod arbejderklassens objektive interesser, som formuleret af det Neo Kommunistiske Parti.
Med hensyn til hovedårsagen til den islamiske verdens forfald er der et svar. Islam. Når Muhammeds røver- og razziareligion trives bedst er det, som følge af de rigdomme der fragtes til de centrale dele af den verden - i form af slaver, ædle metaller, og så videre. At islam er på march nu - skyldes det en ting: Olie og de værdier den bringer til Dar ul Islam.
Eriksen
Eriksen
-Dine marxistiske venner ville afskaffe karaktersystemet. Jamen, hvorfor gav de så karaktererne? Og bliver ved med det? -
-Af den simple grund at de få de få venstreorienterede blev ansatte på universiteterne var i mindretal i forhold til de borgerlige lærere og følgelig ikke kunne ændre nogetsomhelst.-
-blandt andet til terroristen Mohammed Abdel Rahman Abdel Raouf Arafat al-Qudwa al-Husseini.-
- og han fik den sammen med en endnu levende jødisk medterrorist .
-Hvorfor mon? -
Ja hvorfor har Kina med ligeså mange indbyggere som der er muslimer kun fået 9 nobelpriser?
Hvorfor er der ud af 853 uddelte nobelpriser kun 45 kvindelige priser?
Eriksen
- Den hinduistiske verden har også fået flere Nobelpriser end hele den islamiske verden. -
Det passer ikke . Indien har kun fået 5. Hvorfor mon?
kort sagt er ikke blot muslimer, men også kvinder, kinesere og hinduer voldsomt underrepræsenterede- du bedes forklare årsagerne dertil.
Forøvrigt forundrer jeg mig over din benovelse af nobelpriser, normalt bliver ord som- eksperter- og -eliten- brugt som skældsord på højrefløjen. Men jeg glæder mig dog over din accept af videnskaben,som selvfølgelig også må påvirke din positive indstilling til den totale videnskabelige konsensus omkring den menneske skabte klimaopvarmnings katastrofale følger?
-Og mon ikke det skulle være mulig at finde "My Jihad" af A. Hitler. Den er efter sigende meget populær på de kanter - i øvrigt sammen med Zions Ældstes Protokoller.-
Men det er USA der har købt rettighederne til min Kampf , i hvilket land der årligt sælge 15000 kopier, Hvad kan du så få ud af dette faktum?
Iøvrigt tror jeg ikke lige netop Mein Kampf sælger særlig godt i Saudi Arabien-
-Hitler asserts that Arabs are an inferior race, that the Arabic heritage has been pillaged from other civilizations, and that Arabs have neither culture nor art, as well as other insults and humiliations that he proclaims concerning us.-
-Egyptians are a "decadent people composed of cripples.-
-I Danmark alene solgtes i 2012 omkring 22 mio. bøger. Og en bogmesse i Saudi Arabien sælger for et latterligt beløb 50 mio. kr. ud af en islamisk befolkning på 1 500 000 000-
Nu sammenligner du årssalget i Danmark med salget fra en enkelt bogmesse i Saudi arabien som kun varer et par uger. endvidere hævder du på latterlig vis, at bogmessen for Saudi Arabien, som eneleverandør skulle forsyne hele den muslimske verden.
-I forhold til Danmark har Tyrkiet et BNP der er større - jovel - men hvor mange mennesker er der i Tyrkiet. -
Tager vi BNP pr indbygger ligger den muslimske land Qatar klart i spidsen i hele verden og følgende muslimske lande ligger foran Danmark: brunei , FAE, kuwait og bahrain.
-At lande i Golfen har et særdeles højt BNP skyldes ikke at disse lande er specielt udviklede men at deres økonomi baseres på en enkelt vare nemlig olie.-
Nu er mange landes økonomi i Afrika også baseret på export af en eller anden monokultur,hvilket har vist sig at være katastrofalt for de lande. Så du skylder en forklaring på hvorfor exporten af en enkelt monokultur er blevet en så stor succes netop disse arabiske muslimske lande. Måske skyldes dette gunstige resultat religionen?
-Hr. Kocsis kunne jo prøve at fundere over hvad der sker når olien er væk i disse lande. -
Og ligeledes kan vi fundere over hvad der ville være blevet af den indbringende danske søfart hvis landet havde ligget i afghanistan eller den ligeså indbringende landbrug hvis landet havde ligget i Grønland. ethvert land har selvfølgeligt sine givne geografiske og klimamæssige fordele og ulemper , som man forsøger at udnytte efter bedste evne og alle kontrafaktiske teorier på dette felt er lige futile.
-Hr Kocsis kunne jo også sætte sig lidt ind i under hvilke forhold mange i Golfstaterne arbejder-
Din bekymring for fremmedarbejdere i golfstaterne er rørende og de forhold er i sandeligt kke særligt gode og jeg er enig med dig i at man skulle aflyse VM i fodbold his forholdene ikke laves om , men disse forhold er heller særligt gode mange andre steder i verden , og jeg hører dig heller ikke kritisere slaveagtige forhold man hører om i Danmark hos f eks hos au pair piger eller østeuropæiske landarbejdere.
-Med hensyn til menneskerettigheder i den islamiske verden går det da helt galt for Hr. Kocsis-
Jeg er ligeledes glad for din store interesse for menneskerettigheder i de muslimske lande, men i denne forbindelse må jeg minde dig om at Menneskerrettigheder i Danmark ikke engang er skrevet ind i grundloven,
de er udelukkende til stede i lovgivningen i form af accept af internationale konventioner, så med din positive indstilling til disse rettigheder går jeg som selvfølge ud fra ,at du også arbejder for dels at få disse menneskerettigheds konventioner indarbejdet i den danske grundlov dels for at udvide feltet for yderligere dansk tilslutning til endnu flere menneskerettigheds konventioner?
-Med hensyn til hovedårsagen til den islamiske verdens forfald er der et svar. Islam-
jeg kn i dette øjeblik profetere , at du snart vil indhøste endnu et nobelpris til Danmark med din afhandling "The decline and fall of the islamic empire- og så er den herlig kort, den består kun af et eneste ord. Stakkels Gibbons, tænk hvis han nu havde forsket i Islam i stedet for Rom! han kunne have sparet 40 års anstrengende forskning og meget papir og blæk.
Ja du burde også samtidigt få nobel i økologi.
Kocsis manipulationer#6
Når man i osteklokken løber tør for argumenter - begynder man at tale udenom. Her er Hr Kocsis` mønster tydeligt.
Med hensyn til karaktergivning på universiteterne så kunne de, der er i mod denne form for vurdering jo bare lade være med give karaktérer hvis det er dem så meget i mod. Og selvfølgelig er det de borgerliges skyld at karaktererne er blevet bevaret. Og ikke et ord om, at det faglige niveau på universiteterne er i frit fald.
Udgangspunktet er stadig islams forhold til sin omverden. Som et eksempel på den islamiske verdens tilbageståenhed nævner jeg at af de mange Nobelpriser der er uddelt er 4 givet til muslimer. Det ud af en muslimsk befolkning på 1,5 mia. mennesker. Jeg giver ikke meget for Nobels Fredspris - hvilket måske ikke fremgår helt tydeligt, da den mere skal ses som et politisk signal end som udtryk for en vidensklabelig arbejdet med en naturvidenskabelig landvinding. Dette ved Hr. Kocsis ved osse godt, men i mangel af bedre argumenter er det det Kocsis naturligvis slår ned på. Men godt er det da Hr. Kocsis giver mig ret i at der er givet flere til den hinduistiske verden en den muslimske. Og mit gæt vil være, at Indien med tiden vil høste flere og flere. Det samme vil Kina.
At muslimer ser olien som allahs gave er, der mange eksempler på. Men at den er blevet en succes skyldes mange ting - mest af alt vestlig teknologi og udenlandsk arbejdskraft. Dernæst afpresningen under "oliekrisen" i 1972.
En af årsagerne til mange afrikanske landes relative tilbageståenhed kan for en dels vedkommende skyldes den muslimske slavejagt i Afrika gennem mange år. I den forbindelse er trekanthandlens følger relativt små. På arabisk betyder "abd" slave - abdallah = allahs slave. Abd betyder også en afroafrikaner eller på ikke politisk korrekt: en neger. At fokus er lagt på den europæiske brug af afrikanske slaver skyldes alene en politisk forståelse mellem muslimske og afrikanske lande, der begge ser en interesse i at presse Vesten politisk. Emnet er beskrevet indgående.
Hitler nærede stor beundring for islam som følgende citat viser: "Vi har i det hele taget det uheld, at vi har en forkert religion... Den muhamedanske religion ville være langt bedre egnet for os end netop kristendommen med dens slappe tolerance". (ifgl. Albert Speer).
Jeg kan ikke være uenig i, at polske - og hvem ellers - skal arbejde under danske overenskomster. Og ej heller i, at det er en skændsel at afholde sportsbegivenheder af den art i Dubai og andre steder i regionen.
Det er så til gengæld rørende, at Hr. Kocsis bekymrer sig så meget om menneskerettighederne alle steder og hvor de er indskrevet i forfatninger og grundlove. Gælder denne bekymring også de 16 000 liv lig 800 skoleklasser om året der ender som aborter og som de facto en form for racehygiejne?
Jeg må dog sige, at Hr Kocsis` tykke iron morer mig. Og den islamiske verdens forfald behøver ikke blive beskrevet af mig. Det er gjort. Nyheden er så til gengæld ikke nået ud til den islamiske verden. Symptomerne ses dog dagligt når "fredens religion" folder sig ud i Irag, Iran, Pakistan, Afghanistan, Bangla Desh, Indonesien, Nigeria, Ægypten osv. osv.
Eriksen
Eriksen
-Med hensyn til karaktergivning på universiteterne så kunne de, der er i mod denne form for vurdering jo bare lade være med give karaktérer hvis det er dem så meget i mod. -
ifølge de af universitetet styrende regler skal der gives karakterer ved eksamen, hvis man som censor eller lærer nægter det, bliver man fyret.
-Og selvfølgelig er det de borgerliges skyld at karaktererne er blevet bevaret.-
Universitetreglerne bliver bestemte af ministeriet , som gennem alle årene har været borgerlig.
-Og ikke et ord om, at det faglige niveau på universiteterne er i frit fald.-
dette er en direkte følge af den af DF støttede minister Helge Sanders politik, som bl a var med til at fremavle typer som Sanders favoritforsker , Penkowa.
-En af årsagerne til mange afrikanske landes relative tilbageståenhed kan for en dels vedkommende skyldes den muslimske slavejagt i Afrika gennem mange år. I den forbindelse er trekanthandlens følger relativt små-
en latterlig sammenligning hvor den muslimske samlede slavehandel samenlignes med den danske, som kun var den 7 største i verden. sammenlign med den samlede vestlige. ifølge dig er det åbenbart bedre at blive arbejdet ihjel som slave hos en kristen en hos en muslim. At du behændigt forbigår den vestlige imperialisme,kolonialisme og neokolonialisme som faktorer viser bare , at du ikke ved særligt meget.
-Jeg giver ikke meget for Nobels Fredspris - hvilket måske ikke fremgår helt tydeligt, da den mere skal ses som et politisk signal end som udtryk for en videnskalabelig arbejdet med en naturvidenskabelig landvinding. Dette ved Hr. Kocsis ved osse godt, men i mangel af bedre argumenter er det det Kocsis naturligvis slår ned på-
aha hvis nobels fredpris ikke er et rigtigt nobelpris fordi det ikke er naturvidenskabelig så ryger der automatisk 15 nobelpriser fra kvinderne,
og så kan litteratur jo heller ikke være rigtig nobelpris,så ryger der 13 til, og så er kvinderne nede på 16 nobelpriser, hvilken uhyre underrepræsentation du endnu ikke har forklaret.
-Men godt er det da Hr. Kocsis giver mig ret i at der er givet flere til den hinduistiske verden en den muslimske.-
tværtimod.Jeg skrev-Det passer ikke . Indien har kun fået 5. Hvorfor mon? -
kan du heller ikke læse længere?
-Hitler nærede stor beundring for islam som følgende citat viser: "Vi har i det hele taget det uheld, at vi har en forkert religion... Den muhamedanske religion ville være langt bedre egnet for os end netop kristendommen med dens slappe tolerance". (ifgl. Albert Speer).-
At Hitler i sine samlede uendlige taler og tirader kun har sagt et eneste positiv bemærkning om islam ,som ovenikøbet stammer fra en andenhåndskilde, viser ikke særlig stor beundring for denne religion, allerhøjst er der tale om en tilfældig strøtanke.
-Gælder denne bekymring også de 16 000 liv lig 800 skoleklasser om året der ender som aborter og som de facto en form for racehygiejne?-
Men så har du måske forståelse for islams syn på abort-
-Islamiske jurister taler ikke om 'kvindens ret til at bestemme over sin egen krop'. De lærde pointerer, at et svangerskab kun må afbrydes med begge ægtefællers samtykke. Kun inden for den hanafitiske retsskole har kvinden inden for de første 120 dage ret til alene at træffe beslutningen om abort.
Abort må aldrig blive en bekvemmelighedsløsning og bruges i stedet for prævention i familieplanlægningsøjemed; det gælder naturligvis om at tænke sig om, inden man bliver gravid. Abort må aldrig blive et let valg; man skal gøre sig klart, at man afbryder et liv, at det er et barn, man fravælger og hindrer i at blive født. Men når abort er den eneste udvej, skal man ikke ødelægge sit eget og sine nærmestes liv med samvittighedskvaler.-
Kocsis manipulationer#7
Man bliver fyret hvis man ikke giver karakterer, skriver Hr. Kocsis. Nå, og hvad så? Det vil altså sige at man ikke vil ofre noget som helst af egne privilegier eller status for at kæmpe for nogle principper. Så hellere undergrave systemet indefra som en lille orm i samfundets fundament - eller hvad Hr. Kocis?. Det er sandelig kønt!, Hr. Kocsis. Nej, det frie fald i universiteternes kvalitet er en direkte følge af den indflydelse den marxitiske ideologi har haft på universiteternes læseplaner - især på ikke naturvidenskabelige fag - her afsløres nemlig marxismen nemlig hurtigt som forskningsmæssig ubrugelig uvidenskabelig pseudovidenskab.
Tilsyneladende er det for meget for Kocsis i osteklokken at han bliver revet ud af sine vildfarelser med hensyn til slaveriet og nutidige konsekvenser af den. Men slaveriet som det har været praktiseret af muslimer gennem hele islams eksistens og med religiøs velsignelse i koranen har bidraget voldsomt til Afrikas manglende udvikling. Nogle mener at 150 millioner afrikanere blev gjort til slaver af muslimske slavehandlere i løbet de 1400 år. Der fandtes middelalderlige slavemarkeder i den islamiske verden helt op i 1960erne i følge øjenvidneberetninger og slaveriet eksisterer stadig. Endvidere menes omkring en million europæere at være bortført af muslimske piratskibe til Nordafrika - sågar helt fra Island og endda blev 130 amerikanske sømænd. Den muslimske voldtægt af Afrika lod på ingen måder den vestlige noget tilbage. Tværtimod. Og hvor kolonialismen "kun" varede kort tid i forhold til den muslimske imperialismes foreløbige 1400årige hærgen er det underligt, at Hr. Kocsis bider sig fast i den europæiske. Men det siger nok mest om Hr. Kocsis mentale stilstand end om så meget andet. Afrikanernes forhold i den muslimske verden var beskæmmende - summarisk kastraktion, og en børnedødelighed, der udslettede de fleste (ifgl. Louis Frank, 1810). Det anslåes endvidere at mens dødsraten for afrikanske slaver i trekantshandlen lå på omkring 10% så lå dødsraten for de muslimske slaveruter på op til 80%. Slaveriet er forlængst ophævet i Vesten - men i den islamiske verden trives den i bedste velgående. Dette siger mig igen at Kocsis ikke har fundet emnet så interessant, at han har udfordret sig selv ved, at undersøge sagen. Men det er jo sådan, det er i osteklokken.
Nobelpriser til hinduer:
1913 : Rabindranath Tagore,
2001 : Vidiadhar Surajprasad Naipaul
1930 : C.V. Raman
1983 : Subrahmanyan Chandrasekhar
1968 : Har Gobind Khorana
1998 : Amartya Sen
2009 : Venkatraman Ramakrishnan
Med hensyn til abort taler Hr. Kocsis uden om. Hr. Kocsis smykker sig med blomster og taler om menneskerettigheder. Disse mennskerettigheder gælder tilsyneladende ikke for det ufødte barn. Og det rager mig en høstblomst hvad islam siger om emnet - Hr. Kocsis kunne lige så godt hive jødedommens syn på ement frem. Hr. Kocsis mener at kvinden har retten til at bestemme over sin egen krop. Indebærer det så, at kvinden må slå et selvstændig menneskeligt liv ihjel. Hvis De mener ja Hr. Kocsis - hvordan kan De så forsvare menneskerettighederne uden, at fremstå som en hykler af værste skuffe.
Eriksen
Eriksen
-Det vil altså sige at man ikke vil ofre noget som helst af egne privilegier eller status for at kæmpe for nogle principper.-
Der er ret tåbeligt at forlange idealisme af sine modstandere når man selv hidtil ikke har manifesteret noget der bar ligne for eget vedkommende.
Så hellere undergrave systemet indefra som en lille orm i samfundets fundament - eller hvad Hr. Kocis?-
selvfølgelig ,det er da en kendt sag at vil man lave tingene om sker det bedst indefra end udefra , jeg kan ikke se noget som helst odiøst i dette.
_Nej, det frie fald i universiteternes kvalitet er en direkte følge af den indflydelse den marxitiske ideologi har haft på universiteternes læseplaner - især på ikke naturvidenskabelige fag -
jeg forstår ikke hvad du mener, vær så venlig at konkretisere. Du bedes endvidere dokumentere hvordan kvaliteten er faldet og på hvilke fag, og hvordan det kan skyldes den marxistiske ideologi, samt hvad denne ideologi i disse tilfælde konkret går ud på.
hvis du ikke kan forklare hvad du mener må jeg igen konstatere at du bare plaprer op og slynger nogle tåbelige fraser ud ,som du ikke selv aner, hvad betyder.
-her afsløres nemlig marxismen nemlig hurtigt som forskningsmæssig ubrugelig uvidenskabelig pseudovidenskab. -
At hvor lidt du ved hvad du plaprer op om afsløres allerede her, fordi bortset fra Stalinismen- leninismen er der ingen der nogensinde har påstået at Marx var en naturvidenskabsmand,tværimod er han først og fremmest en økonom og sociolog. og her er han særdeles brugelig og videnskabelig, men det fatter du jo heller intet af.
med religiøs velsignelse i koranen -
Tværtimod, Koranen anbefaler flere steder at man bør frigive slaver-
-Fromhed er ud af kærlighed til Gud at give af jeres formue til slægtninge, forældreløse, trængende, vejfarende og tiggere - og til at frikøbe krigsfanger og slaver. (2,177)-
-Den religiøse skat (zakât) er til de fattige og de trængende og til dem, der opkræver og fordeler midlerne, til dem, der underkaster sig sandheden, til løskøb af krigsfanger, slaver og gældbundne, til forsvar for Guds Sag og til den vejfarende. Dette påbyder Gud. Han er alvidende og viis. (9,60)-
-Og hvad kan forklare dig, hvad den stejle vej (til Gud) er? Det er at frigive en slave eller bespise (og vise omsorg for) en trængende i nødens stund, den forældreløse slægtning og den fattige i støvet. (90,12-16)-
Medens den kristne tro i selve Bibelen bliver brugt til ikke blot at cementere slaveforholdet, men ovenikøbet at overtale slaverne til at synes. at det er en velsignelse-
-Kolossenser 3,22 -Slaver, adlyd jeres jordiske herrer i alt, ikke som øjentjenere, der vil stå sig godt med mennesker, men af et oprigtigt hjerte i frygt for Herren.-
-1 Timotheus 6,1 -Alle, som er under slaveåg, skal vise deres herrer al den ærbødighed, de har krav på, for at Guds navn og læren ikke skal blive til spot. -
-1 Timotheus 6,2- Og slaver, som har troende herrer, må ikke vise dem mindre ærbødighed, fordi de er brødre, men skal tjene dem endnu bedre, fordi de er troende og kære brødre, som selv lægger vægt på at gøre godt mod dem. Sådan skal du lære og formane.-
-Efeserne 6,5- Slaver, adlyd jeres jordiske herrer, som var det Kristus, med frygt og bæven og af et oprigtigt hjerte,-
Eriksen
-Nogle mener at 150 millioner afrikanere blev gjort til slaver af muslimske slavehandlere i løbet de 1400 år. -
Et fuldstændigt absurdt højt tal om ingen bare tilnærmelsesvis kan verificere videnskabeligt.
-Det anslåes endvidere at mens dødsraten for afrikanske slaver i trekantshandlen lå på omkring 10% så lå dødsraten for de muslimske slaveruter på op til 80%-
Du snyder igen på vægten. Dødsraten var også langt højere for vestens vedkommende-
Wiki-
-An estimated 12 million Africans arrived in the Americas from the 16th to the 19th centuries.[123] Of these, an estimated 645,000 were brought to what is now the United States. The usual estimate is that about 15% of slaves died during the voyage, with mortality rates considerably higher in Africa itself in the process of capturing and transporting indigenous peoples to the ships-
Eriksen
-Og hvor kolonialismen -kun- varede kort tid i forhold til den muslimske imperialismes foreløbige 1400årige hærgen er det underligt, at Hr. Kocsis bider sig fast i den europæiske. -
Kolonialismen og neokolonismen har været langt mere omfattende og skadelig virkning for Afrika end den samlede vestlige og muslimske slavehandel.
Sagen var jo den at landene i Afrika selv var grundlagte på slaveri-
Wiki-
-The main routes that were used to transport slaves across medieval Africa.
In Senegambia, between 1300 and 1900, close to one-third of the population was enslaved.[68][77] In Sierra Leone in the 19th century about half of the population consisted of enslaved people.[68]
In the 19th century at least half the population was enslaved among the Duala of the Cameroon, the Igbo and other peoples of the lower Niger, the Kongo, and the Kasanje kingdom and Chokwe of Angola. Among the Ashanti and Yoruba a third of the population consisted of enslaved people.[68]
The population of the Kanem (1600–1800) was about a third-enslaved. It was perhaps 40% in Bornu (1580–1890). Between 1750 and 1900 from one- to two-thirds of the entire population of the Fulani War states consisted of slaves.[68]- etc etc
Så det selvfølgeligt for de fleste vestlige/ muslimske afrikanske slavers vedkommende drejede sig om slaver, de i forvejen var slaver og blot blev videresolgt eller erobrede.Tværtimod var kolonialismen og neokolonalismen (som stadigvæk eksisterer og som du åbenbart intet aner om ) en langt mere gennemgribende destruktion af økonomisk ol kulturel karakter af Afrika , med i bedste fald systematisk udsugning af værdier og i værste fald direkte folkemord, som f eks i Belgisk Kongo eller i Tysk Østafrika.
-Slaveriet er forlængst ophævet i Vesten - men i den islamiske verden trives den i bedste velgående. -
Slaveriet er også forbudt i de muslimske lande. Desuden findes dér slaveri mange andre steder som åbenbart ikke er noget problem for dig. f eks i indien med 40 millioner slaver:
-An estimated 40 million[166] people in India, most of them Dalits or "untouchables", are bonded workers, working in slave-like conditions in order to pay off debts.[167] etc etc
-Nobelpriser til hinduer-
du har stadigvæk store problemer med at tælle. 7 er stadigvæk mindre end 10.
og du har stadigvæk ikke forklaret mig Kinas og kvindernes gigantiske underrepræsentation.
-Hr. Kocsis mener at kvinden har retten til at bestemme over sin egen krop. Indebærer det så, at kvinden må slå et selvstændig menneskeligt liv ihjel-
Et foster indtil 22 svangerskabsuge har intetsomhelst selvstændigt menneskeligt liv, idet det ikke kan leve udenfor moderen. Ergo er det en del af kvindens egen krop som hun selvfølgelig har lov til at bestemme over 100%.
Kocsis manipulationer8#
Hr. Kocsis kan ikke se noget odiøst i, at undergrave samfundet indefra. Gad vide om man vil kunne det i det samfund Hr. Kocsis ønsker sig. Målet helliger tilsyneladende midlet i Hr. Kocsis øjne. Typisk totalitær tankegang hvilket hænger godt sammen med Hr. Kocsis magelige apparatjik- og medløber-indstilling som opholdet i osteklokken i befordrer.
Kvaliteten i uddannelsessystemet som sådan, er i frit fald. Almindelige centrale færdigheder evner skolesystemet ikke at videregive. Læsning og skrivning til eksempel. Man vil have at eleverne bruger komputere men lærer dem ikke at skrive på maskine - helt konkret. Seneste geniale idé er inklusionsideologien. Denne vægtning af det sociale over det faglige smitter naturligvis generelt af på eleverne og skaber et fagligt efterslæb, som også rammer først i gymnasiet og senere de højere uddannelser.
At Karl Marx var økonomisk brugbar er da vist ikke sandt. Han havde ikke nogen som helst sans for økonomi. Han ødslede sin betragtlige formue væk og levede kummerligt det meste af sit. Han levede af lån hos Engels og betalte aldrig sin gæld tilbage til denne. Trods dette og sin udprægede forkærlighed for proletariatet betalte han aldrig sin mangeårige husslave en eneste penny for sine ydelser. Jeg forstår godt hvad Hr. Kocsis mener når han finder Marx "brugbar".
Med hensyn til nobelpriser til hinduer har jeg fraregnet "fredspriser" - da jeg som sagt ikke finder dem relevante. Og så har jeg ret. Og hvorfor kinesere og kvinder generelt ikke har fået nobelpriser kan der sikkert finde mange årsager til - så det vil jeg overlade Dem at fundere over.
Så vidt jeg kan se, Hr. Kocsis, så citerer De ikke fra Det Nye Testamente, men fra Paulus´breve. De må hellere lade være med den slags. Det er ikke i overensstemmelse med Jesu budskab. islam anser Muhammed for det "perfekte" menneske, hvis adfærd er en rettesnor til efterfølgelse for tilhængere af det islamsske tankesystesystem: Muhammed ejede selv slaver og handlede med slaver bla. andet krigsfanger - f.eks den jødiske Banu Qurayza stamme, hvor mændene blev dræbt efter tilfangetagelsen. Dernæst tillader islam sex med slaver - voldtægt. Og Hr. Kocsis glemmer jo aldeles og totalt at islam betyder "underkastelse".
Og dine islamiske citater er det rene vrøvl og pæne ord og søde, små hensigtserklæringer om hvordan muslimer "bør" behandle hinanden og ikke en generel mellem- og med-mennskelig adfærd. Osteklokken igen Hr. Kocsis.
Med hensyn til mine tal så må De jo modbevise dem i stedet for bare at benægte dem - det er virkelig for nemt, Hr. Kocsis.
Hr. Kocsis har en underlig måde, at argumentere på hvilket ender i rene orgier i stråmænd. Det er for sølle - selv for en mand i en osteklokke.
Abort: Hr. Kocsis bør besvare dette enkle spørgsmål: Har et foster sit egen selvstændige DNA fra dag ét? Ja eller nej.
Eriksen
Eriksen
-Hr. Kocsis kan ikke se noget odiøst i, at undergrave samfundet indefra.-
vi undergraver skam ikke samfundet ,vi bygger den tværtimod op. Og hvad undergravende er der i at afskaffe eksamen og karakterer, noget du selv lige har indrømme kan bruges som pressionsmidler overfor sagesløse skoleelever?
Du påstod tidligere at
-Nej, det frie fald i universiteternes kvalitet er en direkte følge af den indflydelse den marxitiske ideologi har haft på universiteternes læseplaner-
Jeg bad dig så om at konkretisere hvad du mente. Nu svarer du-
-Almindelige centrale færdigheder evner skolesystemet ikke at videregive. Kvaliteten i uddannelsessystemet som sådan, er i frit fald. -
Dvd du kan ikke svare på mit spørgsmål ,og begynder nu at snakke om underskolen i stedet for.Dvs du aner ikke selv hvad du plaprer op om og forstår ikke engang de ord og begreber, du selv bruger.
-Seneste geniale idé er inklusionsideologien-
Du har fuldstændigt ret i, at dette er et tåbeligt princip , men den blev som alle de andre ødelæggende nuværende principper i skolen selvfølgeligt indført af den af Df støttede borgerlige regering-
-Den danske regering med Undervisningsminister Tina Nedergaard (V) i spidsen annoncerede januar 2011 målsætningen at 97% af alle børn skal rummes i normalklasserne inden år 2020 [3]-
Så med mindre du anser Tina Nedergård for marxist kan du da dårligt klandre marxisterne også for dette?
-At Karl Marx var økonomisk brugbar er da vist ikke sandt. Han havde ikke nogen som helst sans for økonomi. Han ødslede sin betragtlige formue væk og levede kummerligt det meste af sit. -
Nu er Marx ikke berømt for sit personlig økonomi, men for sine teoretiske analyser af samfundsøkonomien, hvilke to ting jo selvfølgelig intet med hinanden at gøre.
-Med hensyn til nobelpriser til hinduer har jeg fraregnet fredspriser- da jeg som sagt ikke finder dem relevante. Og så har jeg ret.-
Fantastik måde at argumentere på, du jonglerer frem og tilbage med kategorier af nobelpriser alt efter hvad du skal have til at passe ind i dine påstande. så hvis jeg omvendt påstår at jeg ikke regner videnskabs prisen for noget og kun fredsindsatser tæller i verden, fører Islam igen stort over hinduer.
- hvorfor kinesere og kvinder generelt ikke har fået nobelpriser kan der sikkert finde mange årsager til - så det vil jeg overlade Dem at fundere over.-
Der findes altså mange årsager til hvorfor kvinder ikke får nobelpriser, men ifølge dig kun en enkelt årsag til at muslimer heller ikke får dem.
Mn hvad så med muslimske kvinder?
findes der mange årsager eller et enkelt årsag til at de ikke får dem?
-Så vidt jeg kan se, Hr. Kocsis, så citerer De ikke fra Det Nye Testamente, men fra Paulus´breve. De må hellere lade være med den slags. Det er ikke i overensstemmelse med Jesu budskab. -
Jesus anbefaler at slaver får bank med pisk-
Lukas 12,47-
-And that slave who knew his master’s will and did not get ready or act in accord with his will, will receive many lashes, but the one who did not know it, and committed deeds worthy of a flogging, will receive but few -
(NB i de nye testamenter er ordet -slave- på ukorrekt vis normalt oversat som -tjener-)
så accept af slaveri er i fuld overenstemmelse med Jesus budskab ,hvad Paulus selvfølgelig bygger videre på .
-Og dine islamiske citater er det rene vrøvl og pæne ord og søde, små hensigtserklæringer om hvordan muslimer bør behandle hinanden og ikke en generel mellem- og med-mennskelig adfærd-
Slaver er normalt ikke -muslimer, og anbefalingen om at frigive dem er derfor ikke en hensigtserklæringer om hvordan muslimer bør behandle hinanden.
-Dernæst tillader islam sex med slaver - voldtægt.-
Hvor i Koranen står dette?
-Og Hr. Kocsis glemmer jo aldeles og totalt at islam betyder-
underkastelse-
Ja i betydningen, hengivelse i kærlighed.
-Med hensyn til mine tal så må De jo modbevise dem i stedet for bare at benægte dem - det er virkelig for nemt, Hr. Kocsis. -
Det er i en enhver normal diskussion op til den, der først fremsætter en påstand , at bevise påstanden . Så det er udelukkende op til dig at bringe vidnskabeligt bevis for at 150 millioner slaver blev bortført af islam.
-Har et foster sit egen selvstændige DNA fra dag ét? Ja eller nej.-
Ja, Men det har en bændelorm jo også.
Hr. Kocsis`manipulationer#9
For at tage det sidste først: Hr Kocsis sammenligner et ufødt menneskeliv med en bændelorms. Så har vi ligesom fattet hvad det Hr. Kocsis`menneskerettigheder går ud på. En fuldkommen nederdrægtig sammenligning. Der er intet at sige til at marxismens endestation til enhver tid bliver Gulag og det der er værre.
Hr. Kocsis er tilsyneladene ikke klar over, at skolesysmet at de færdigheder der læres i grundskolen smitter af på den senere læring - derfor er grundskolen vigtig i forhold til den videre uddannelse. I øvrigt er der for en stor del af "forskningen" sket en politisering med favorisering af det marxistiske verdenbillede: Tag for eks. RUCs beskrivelse af forskellige fag. Et eksempel: På historie betones ordet "kritik" indtil flere gange. Fagligt er det jo kun et kodeord for kritik af det kapitalistiske samfund set i forhold til den marxistiske samfundsopfattelse. En ansat pryder sig ved på sin facebookprofil at optræde med sig selv og Lenins portræt. Et andet område på de "højere" uddannelser kan du læse om her: http://www.manfo.dk/node/481.
Inklusionsideologien i Danmark går længere tilbage nemlig 1993 og med Ole V. Jensen undervisningsminister og året efter kom Salamanca-erklæringen, som Danmark ratificerede i 2009. Så at give den forrige regering skylden for makværket dur vist ikke. Men man kunne jo spørge hvorfor såikke en rigtig menneskekærlig regering af alle de rigtige godmennesker ikke sætter ressurcer til projektet? Det kan da godt undre.
I følge Kíng James´ Bible er oversættelsen "servant" = "tjener". Men det er da dejligt at De kan gøre dem græsk. Gad vide om også De kan aramæisk? Men de har måske Det ny Testamente på aramæisk? Og hvem ved, om Jesus overhovedet har sagt de ord? Jeg erindrer, at jeg blev skoset af Dem, Hr. Kocsis, for at referere en tredje-hånds kilde?
Nu burde Hr. Kocsis jo vide, at man indenfor islam ikke kun forlader sig på koranen, men at Muhammeds adfærd også lægges til grund for evig rettesnor for muslimer - og som skrevet ejede og handlede Muhammed med slaver. Krigsfanger blev myrdet, deres ejendom beslaglagt og kvinder og børn gjort til slaver - hvis ikke Muhammed lige ville "gifte" sig med en af kvinderne - se iøvrigt koran: sura 4:24 sura 23,5/6, sura 70:29-30, .
På et punkt har Hr. Kocsis da lidt ret nemlig i, at
i at islam betyder underkastelse i kærlighed til allah. Men ikke omvendt. Det islamiske gudsforhold er ikke gensidigt - allah er en vægelsindet, en vilkårlig, en hævngerrig og upålidelig guddom. Lige som Muhammed selv var som menneske.
Nu ved jeg ikke hvad Hr. Kocsis mener er "videnskabelige" beviser. Da han tilsyneldende anser Marx` forskning for at være inden for denne kategori synes jeg allerede at jeg har ført "bevis" nok.
Tallene for den muslimske slavehandel svinger ganske betydeligt, og af sagen natur er der ikke meget kildemateriale fra ofrenes side. Men klart er det, at slaveriet er og var en integreret del af den islamiske kultur. Og der er ikke nogen tilskyndelse til at afskaffe den. De stater der først afskaffede slaveriet gjorde det ikke af egen drift, men fordi de blev tvunget til det af Vestens slemme koloniherrer. I Niger blev det at eje slaver først forbudt i 2005.
Så 1400 års islamisk imperialisme i Afrika med deraf følgende bortførelse og tvangsomvendelser kan ikke undgået, at have haft en betragtelig omkostning for afrikanerne.
Eriksen
-For at tage det sidste først: Hr Kocsis sammenligner et ufødt menneskeliv med en bændelorms. Så har vi ligesom fattet hvad det Hr. Kocsis`menneskerettigheder går ud på. En fuldkommen nederdrægtig sammenligning-
Nu er det jo dig selv der brugte som argument imod at fjerne en foster at denne havde selvstændig DNA. men så må man jo ifølge dit argument heller ikke fjerne en bændelorm.
Fakta er den at både fosteret og ormen har selvstændigt DNA, De lever begge som parasitter i moderorganismen og kan ikke leve udenfor den. Derfor må det da være 100% op til den kvinde der huser disse organismer at fjerne dem eller ej.
.- Et eksempel: På historie betones ordet -kritik- indtil flere gange. Fagligt er det jo kun et kodeord for kritik af det kapitalistiske samfund set i forhold til den marxistiske samfundsopfattelse. -
Pladder .Er islamkritikere så også marxister?
-En ansat pryder sig ved på sin facebookprofil at optræde med sig selv og Lenins portræt.-
Ja og hermed er det bevist at samtlige højere læreranstalter i DK styres af marxister.
eriksen
-I følge Kíng James Bible er oversættelsen -
Netop denne oversættelse (KJV)bringer kun ordet slave( ri) 3 gange i stedet for de
959 gange ordet i virkeligheden forekommer-
-The Catholic Bible - and other older Bibles - mostly use the words slave,slaves-where the KJV and other newer versions use the words servant,servants-.
Family Bibles became -watered-down-- some say to protect the children - others say to protect believers.
The KJV came out in the year 1611. Let's count how slave-happy / servant-happy -God's Word- is.
Strong's Exhaustive Concordance- The KJV documents the word -slave- just one (1) time in Jeremiah 2.14.
The KJV documents the word -slaves-just one (1) time in Revelation 18:13.
The KJV documents the words -servant,servants- a total of 959 times.
That could amount to about 961 times that older Bibles could have used the words - slave / salves. -
I de danske oversættelser har man brugt ordet -slave- i Gammel testamente og brevene, medens man bruger- tjener- i NT , som om slaverne lige pludseligt på forunderlig vis totalt forsvinder ud af samfundet ,netop i de 30 år Jesus levede.
Eriksen
-Og hvem ved, om Jesus overhovedet har sagt de ord? -
Du er tydseligvis en ( marxistisk?) bibel kritiker .
Men har Jesus heller ikke sagt følgende?
-A disciple is not above the teacher, nor a slave above the master (Matt. 10:24)
Who then is the faithful and wise slave, whom his master has put in charge of his household, to give the other slaves their allowance of food at the proper time? Blessed is that slave whom his master will find at work when he arrives. (Matt. 24:45-46)-
Eriksen
-Tallene for den muslimske slavehandel svinger ganske betydeligt, -
Ja mon ikke.
Sagen er i virkeligheden den, at Vesten i sit højdepunkt bortførte 7 gange flere slaver om året end Islam i sit højdepunmt-
WIKI-
The Atlantic slave trade took 70,000 people, primarily from the west coast of Africa, per year at its peak in the mid-1700s.[50] The Arab slave trade involved the capture of peoples from the continental interior, who were then shipped overseas through ports on the Red Sea and elsewhere.[90] It peaked at 10,000 people bartered per year in the 1600s.[50]
så når du skriver-
-Så 1400 års islamisk imperialisme i Afrika med deraf følgende bortførelse og tvangsomvendelser kan ikke undgået, at have haft en betragtelig omkostning for afrikanerne.-
Må vi konstatere, at den vestlige slavehandel ALENE haft langt mere skadelig virkning end den muslimske ,og hertil kommer så den efterfølgende vestlige imperialistiske kolonisation og direkte folkemord, hvorefter kommer den nuværende vestlige neokolonialistiske udbytning.
-Men klart er det, at slaveriet er og var en integreret del af den islamiske kultur-
Dett er ikke et særtilfælde for muslimske områder. Hvad med den overvejende kristne land Ethiopien-
-there were 2 million slaves in the early 1930s out of an estimated population of between 8 and 16 million.[40] Slavery continued in Ethiopia until the Italian invasion in October 1935, when the institution was abolished by order of the Italian occupying forces-
sura 4:24 sura 23,5/6, sura 70:29-30, .
-And [also prohibited to you are all] married women except those your right hands possess-
alle 3 koran suraer tillader muslimer at gifte sig med slaver. Men dette indebærer naturligvis at slaven hører op med at være slave og bliver (med)hustru, med alle de lovbefæstede rerttigheder der tilfaldr hende.
Hr. Kocsis`manipulationer#10
Hr. Kocsis mener at et menneskeligt foster er en parasit, der lever i moderens livmoder og sammenligner dette forhold med en parasit, som en bændelorm - der lever i et menneskes tarmsystem. Nu er det jo sådan at kvindens livmoderens er beregnet til at nære et barn. Man kan næppe sige at det menneskelige tarmsystem primært er til for at opretholde livet for bændelorm. Men hvor langt mon Hr. Kocsis vil gå i denne sammenligning? Er Hr. Kocsis` mening, at "samfundssnyltere" og andre "parasitter" skal ydryddes fra samfundet? Hvor langt vil Hr. Kocsis gå? Vil Hr. Kocsis` "eliminere" "kapitalistklassen", da denne jo snylter på arbejderenklassen. Vil Hr. Kocsis udrydde unyttige munde eller "unwertiges leben" eller hvad?
Hr. Kocsis må forestille sig en ansat på historiestudiet, der pryder sig med billede af Adolf Hitler på sin facebookprofil og at det får lov at passere. Denne person nyder tilsyneladende udbredt tillid og hans talenter bruges vidt og bredt. Det beviser som sådan naturligvis ikke min påstand - det viser derimod at en grundlæggeren af et af de mest morderiske regimer i verdenshistorien er velanset i danske universitetskredse.
Mht. hvad Jesus har sagt eller ikke sagt så svarer du ikke på spørgsmålet om du kan aramæisk og græsk og du svarer heller ikke på om kilden kvalitet - Det ny testamentes fire evangelier har hver sit teologiske syn. Tager man ordet "slave" taler Jesus ofte ind i sin tid og bruger dens sprog og billeder og forhold.
Du forholder dig heller ikke til at Muhammed selv ejede og handlede med slaver - men det gjorde Jesus måske også?
De har åbenlyst svært ved at læse Hr. Kocsis: Det er helt klart tilladt, at slaveejeren kan gifte sig med en allerede gift slavinde.
Jeg benægter ikke vestlig brug af slaver. Hvad De derimod gør er at fornægte det faktum, at den muslimske involvering i slavehandlen var ganske betydelig. Og forsøge, at tage ganske få år som udtryk for bestemt generelt mønster er uvederhæftigt. Tallene for den muslimske slavehandel ligger fra 11 000 000 og op til 140 000 000 bortførte afrikanere. Desuden var den muslimske fragt af slaver på ingen måde bedre end den europæiske. Nogle tal siger at op mod 80% døde under turen til slavemarkederne i de arabiske byer.
Jeg ved ikke hvilket formål De tro De tjener ved at lægge den overvejende skyld på slaveriet på den vestlige civilisation, der jo trods alt var forgængere i afskaffelsen af denne institution - og hvor de muslimske lande ikke af egen fri vilje har haft tilskyndelse til det. Hvad De der imod gør Hr. Kocsis, med Deres indstilling gør, er at De er med skabe legitimitet og understøtte, at denne fornedrende institution opretholdes. Desuden er De med til, at puste til en antivestlig dagsorden. Men det er måske det, der er målet?
Eriksen
Eriksen
-Hr. Kocsis mener at et menneskeligt foster er en parasit, der lever i moderens livmoder -
Ja fuldstændig rigtig beskrivelse af fakta, jeg har ovenikøbet læst et sted ,jeg husker ikke hvor ,at fosteret udskiller stoffer, der kan dræbe moderen.
-viser derimod at en grundlæggeren af et af de mest morderiske regimer i verdenshistorien er velanset i danske universitetskredse. -
Kan billedet ikke være ironisk ment? kan du forresten ikke gi et link til dette facebook billede?
-Mht. hvad Jesus har sagt eller ikke sagt så svarer du ikke på spørgsmålet om du kan aramæisk og græsk og du svarer heller ikke på om kilden kvalitet - Det ny testamentes fire evangelier har hver sit teologiske syn.-
Nej, jeg kan ikke aramæisk eller græsk lige så lidt som dig. Du kan jo heller ikke klassisk arabisk men alligevel citerer du ustandseligt Koranen. At der er forskel på det teologiske syn i de de 4 testamenter kommer ikke diskussionen om slaverne ved, for i ingen af de 4 tager Jesus nogensomhelst afstand fra slaveri, tværtimod mener han ,at de bør piskes.
-Du forholder dig heller ikke til at Muhammed selv ejede og handlede med slaver - men det gjorde Jesus måske også? -
Vi ved intet om M. havde slaver eller ej, fordi kilderne til hans liv først er forfattet ca 200 år efter hans død og som derfor ikke meget værd som historiske kildemateriale ,især ikke om detalje spørgsmål. Men jeg går ud fra at han selvfølgeligt havde slaver som alle andre dengang, der havde råd til det ,også havde. f eks havde selveste paven i Rom masser af muslimske slaver...
Om Jesus havde slaver ved vi heller ikke, men eftersom der påstås i kilderne at han var fattig havde han nok ikke råd til nogen.
Sammenfattende er fakta den, at medens Koranen flere steder utvertydigt opfordrer til at løslade slaver, der går Bibelen i Brevene entydigt ind for slaveri , og Jesu går entydigt ind for at man torturerer dem.
-Det er helt klart tilladt, at slaveejeren kan gifte sig med en allerede gift slavinde. -
Hvor i Koranen står det?
-Tallene for den muslimske slavehandel ligger fra 11 000 000 og op til 140 000 000 bortførte afrikanere. -
Netop når tallene er så spredte viser det at det er fuldstændigt gætterier. og det store tal er rent opspind fra muslimofobe. I de kredse har man det jo gerne med at sætte et par ekstra nuller til ,når man bringer tal om muslimer...
-Og forsøge, at tage ganske få år som udtryk for bestemt generelt mønster er uvederhæftigt. -
Det er ikke uvederhæftig idet i disse år topper slavehandelen, følgeligt må den ligge lavere i de andre år.
Fakta er følgende:
wiki:
-The Atlantic slave trade took 70,000 people, primarily from the west coast of Africa, per year at its peak in the mid-1700s.[50] The Arab slave trade involved the capture of peoples from the continental interior, who were then shipped overseas through ports on the Red Sea and elsewhere.[90] It peaked at 10,000 people bartered per year in the 1600s.[50]-
-Jeg ved ikke hvilket formål De tro De tjener ved at lægge den overvejende skyld på slaveriet på den vestlige civilisation,
Fordi de har bortført flere slaver end muslimerne, hvad du kan se af ovenstående fakta. Desuden hat vesten også ansvar for kolonialismen og neokolonialismen, som er langt mere skadeligt for Afrika end slavehandelen.
-den vestlige civilisation, der jo trods alt var forgængere i afskaffelsen af denne institution -
Ja det er rørende med forgængeriet-.
wiki
-I Afrika förekom mycket slaveri under den europeiska kolonialismen. Slaveriet var dock mycket utbrett även före den europeiska kolonialismen.[6] I gengäld var det under den slutliga fasen av Afrikas uppdelning mellan Europas stormakter som den avskaffades – inte sällan som ett argument till att lägga området under sig.-
Neokolonialosmen-
-kolonialismen i viss mån har ersatts av nykolonialism då en del före detta kolonier har hamnat i ett fortsatt ekonomiskt och politiskt beroendeförhållande till sina förutvarande kolonialmakter eller bara bytt ut dem mot andra stormakter.-
Peter Kocsis
Angående dine tal om kriminalitet, hvor du skriver at etniske Danskere står for 85% af krinaliteten i Danmark, det vil jeg ikke bestride, men der skal du tage hensyn til, at du med de tal, kommer til at sammenligne cykeltyverier og lign. mindre kriminalitet, med langt hårdere kriminalitet, fordi muslimerne står for langt den overvejende part af den hårde kriminalitet, såsom, voldtægter, røverier, grov vold, mord, mordforsøg, narko-kriminalitet, knivstikkerier, skyderier, menneske-smuglerier og terror.
Når man ser på den type meget hård kriminalitet, så er det et ubestrideligt faktum, hvis man holder sig til sandheden, at muslimerne er overrepræsenteret i uhyggelig grad, i forhold til deres procentvise andel af befolkningen, her i Danmark, og i nogle af de nævnte forbrydelser, endda med over 90%.
Det var bare lige et lille enkeltstående indlæg fra min side, uden at jeg ellers vil til at indlade mig i en lang række af skriverier, for at svare på beskyldninger om islamofobi, og talfusk m.m.
Det har jeg prøvet for mange gange med personer fra venstre-fløjen, især den yderste venstrefløj, og der kan man ikke komme igennem med noget så simpelt som ubestridelige faktaer, det bider nemlig ikke på.
Tallene jeg har brugt, kan alle findes og bekræftes, ved at google lidt.
Der er lukket for flere kommentarer til dette indlæg